قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل اچ تی سی

فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل اچ تی سی

قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل اچ تی سی

فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل اچ تی سی

گوشی موبایل اچ تی سی وان A9 مدل 32 گیگابایت

گوشی HTC One A9 پرچمدار جدید تایوانی‌ها می‌باشد که در اکتبر 2015 معرفی شده است. این گوشی بالارده به عنوان اولین گوشی غیر نکسوسی شناخته می‌شود که با اندروید مارشمالو 6.0 عرضه شده است. طراحی این گوشی بسیار زیبا می‌باشد، بطوری که ادعای اچ‌تی‌سی درباره این مساله که این گوشی جایگزین مناسب برای خرید آیفون است، خود نشان‌دهنده طراحی بسیار شبیه این گوشی به آیفون می‌باشد. ضخامت آن برابر با 7.3 میلی‌متر و وزن آن 143 گرم است. بدنه یکپارچه آن از جنس تماما فلز است. پنل 5 اینچی آن از نوع AMOLED بوده و دارای رزولوشن FullHD با تراکم پیکسلی 441ppi می‌باشد. همچنین لایه گوریلا گلس 4 وظیفه محافظت از صفحه نمایش این محصول را بر عهده دارد.

گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 اولین محصول در دنیای اسمارت‌فون‌ها می‌باشد که از چیپست اسنپ‌دراگون 617 استفاده می‌کند. این چیپست با 8 هسته 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 قدرت پردازشی مناسبی فراهم می‌کند، اما نه در حد رقابت با پرچمداران سامسونگ و اپل. 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت‌های microSD از مشخصه‌های بخش مموری آن می‌باشد.

استفاده از سنسور 13 مگاپیکسلی برای این گوشی، شاید کمی از دور انتظار باشد، اما عملکرد این دوربین قابل توجه است. قابلیت‌هایی مانند سیستم لرزشگیر اپتیکال دست، پشتیبانی از عکس‌برداری RAW، تشخیص چهره، فوکوس لمسی، فیلمبرداری 1080p@30fps و عکاسی پانوراما و HDR به همراه دو فلش LED، نشان‌دهنده کیفیت مناسب این دوربین می‌باشد. همچنین دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی از نوع اولتراپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p گزینه خوبی برای این بخش می‌باشد.

قیمت روز خرید گوشی موبایل اچ تی سی وان A9 مدل 32 گیگابایت

قیمت روز خرید گوشی موبایل اچ تی سی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.