قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل اچ تی سی

فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل اچ تی سی

قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل اچ تی سی

فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل اچ تی سی

گوشی موبایل اچ‌تی‌سی Desire 728 دو سیم‌کارت

گوشی HTC Desire 728 Dual SIM از معدود گوشی‌های سری دیزایر 700 می‌باشد که در نیمه دوم 2015 معرفی و عرضه شده است. این گوشی از سخت افزار مناسبی برخوردار است و می‌توان آن را در دسته گوشی‌های میان‌رده خوب قرار داد. از لحاظ ظاهری این گوشی طراحی بسیار ساده و متفاوت با طراحی‌های سایر گوشی‌های دیزایر دارد که در نوع خود جالب توجه است. ضخامت دستگاه برابر با 7.9 میلی‌متر و وزن آن برابر با 153 گرم است. پنل 5.5 گوشی دارای رزولوشن HD و تراکم پیکسلی قابل قبول 267ppi است.

همانند اکثر گوشی‌های دیزایر اچ‌تی‌سی در این گوشی نیز از چیپست‌های ساخت مدیاتک استفاده شده است. مدیاتک MT6753 با 8 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مالی T720MP3 به همراه حافظه رم 2 گیگابایتی به راحتی از پس عملیات مالتی تسک و پردازش‌های سنگین مانند بازی‌های دیتادار و سه بعدی بر می‌آید. ظرفیت حافظه داخلی دستگاه 16 گیگابایت است که به کمک کارت‌های microSD قابل ارتقا می‌باشد.

سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی گزینه‌های بکار گرفته شده برای دوربین پشتی و سلفی گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 728 می‌باشند. سنسور BSI، فوکوس خودکار، ثبت تگ‌های جغرافیک و فیلم‌برداری FullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه از ویژگی‌های دوربین اصلی دستگاه است.

قیمت روز خرید گوشی موبایل اچ‌تی‌سی Desire 728 دو سیم‌کارت

قیمت روز خرید گوشی موبایل اچ‌تی‌سی

گوشی موبایل اچ تی سی M9 پلاس مدل Supreme Camera

این اولین بار نیست که کمپانی htc از موضوع خود درباره استفاده از سیستم دو دوربینی برای دوربین پشتی پرچمدارهای خود عقب نشینی می‌کند، بارها شاهد این اتفاق بوده‌ایم. از طرفی مقایسه دوربین‌های پرچمداران 2015 کمپانی‌های معتبر، نتایج قابل قبولی برای پرچمدار htc نشان نمی‌داد. از همین رو این‌بار اچ‌تی‌سی با بهبود دوربین پشتی، نسخه جدیدی از گوشی M9 Plus را طراحی و تولید کرده که عملکرد آن در بخش اشاره شده خیره کننده است. لازم به ذکر است که در سایر بخش‌ها، گوشی HTC One M9+ Supreme Camera هیچ تفاوتی با نسخه M9 Plus ندارد. ابعاد و اندازه‌ها که برابر با 150.9×71.9×9.61 میلی‌متر می‌باشد نیز دقیقا حفظ شده‌اند. صفحه نمایش 5.2 اینچی این دستگاه از نوع super-LCD 3 بوده و با وضوح تصویر QuadHD، تراکم پیکسلی فوق‌العاده 539ppi را برای کاربر ارایه می‌کند.

چیپست مدیاتک MT6795T معروف به Helio X10 با هشت هسته Cortex-A53 با کلاک 2.2 گیگاهرتزی عهده‌دار عملیات پردازشی این گوشی می‌باشد. حافظه رم 3 گیگابایتی نیز طبیعتا هیچ نگرانی درباره کمبود فضای رم برای کاربر ایجاد نخواهد کرد. ظرفیت حافظه داخلی نیز 32 گیگابایت است که در صورت تمایل می‌توانید این فضا را به کمک کارت‌های microSD تا 128+32 گیگابایت افزایش دهید.

اما در مورد دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی این گوشی که بارزترین ویژگی آن نیز می‌باشد، می‌توان حرف‌های زیادی گفت. سیستم لرزشگیر تصویر اپتیکال، فوکوس خودکار لیزری، فلش LED دوگانه، عکاسی‌های پانوراما و HDR، ضبط صدای استریو، فیلم‌برداری 2Kp با سرعت 30fps و HD با سرعت 120fps از ویژگی‌های شاخیص این دوربین می‌باشند. اما دوربین سلفی دستخوش هیچ تغییری نبوده و از همان دوربین 4MP از نوع اولتراپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 1080p@30fps استفاده شده است.

قیمت روز گوشی موبایل اچ تی سی M9 پلاس مدل Supreme Camera

قیمت روز گوشی موبایل اچ تی سی

گوشی موبایل اچ تی سی وان A9 مدل 32 گیگابایت

گوشی HTC One A9 پرچمدار جدید تایوانی‌ها می‌باشد که در اکتبر 2015 معرفی شده است. این گوشی بالارده به عنوان اولین گوشی غیر نکسوسی شناخته می‌شود که با اندروید مارشمالو 6.0 عرضه شده است. طراحی این گوشی بسیار زیبا می‌باشد، بطوری که ادعای اچ‌تی‌سی درباره این مساله که این گوشی جایگزین مناسب برای خرید آیفون است، خود نشان‌دهنده طراحی بسیار شبیه این گوشی به آیفون می‌باشد. ضخامت آن برابر با 7.3 میلی‌متر و وزن آن 143 گرم است. بدنه یکپارچه آن از جنس تماما فلز است. پنل 5 اینچی آن از نوع AMOLED بوده و دارای رزولوشن FullHD با تراکم پیکسلی 441ppi می‌باشد. همچنین لایه گوریلا گلس 4 وظیفه محافظت از صفحه نمایش این محصول را بر عهده دارد.

گوشی اچ‌تی‌سی وان A9 اولین محصول در دنیای اسمارت‌فون‌ها می‌باشد که از چیپست اسنپ‌دراگون 617 استفاده می‌کند. این چیپست با 8 هسته 1.5 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 قدرت پردازشی مناسبی فراهم می‌کند، اما نه در حد رقابت با پرچمداران سامسونگ و اپل. 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت‌های microSD از مشخصه‌های بخش مموری آن می‌باشد.

استفاده از سنسور 13 مگاپیکسلی برای این گوشی، شاید کمی از دور انتظار باشد، اما عملکرد این دوربین قابل توجه است. قابلیت‌هایی مانند سیستم لرزشگیر اپتیکال دست، پشتیبانی از عکس‌برداری RAW، تشخیص چهره، فوکوس لمسی، فیلمبرداری 1080p@30fps و عکاسی پانوراما و HDR به همراه دو فلش LED، نشان‌دهنده کیفیت مناسب این دوربین می‌باشد. همچنین دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی از نوع اولتراپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p گزینه خوبی برای این بخش می‌باشد.

قیمت روز خرید گوشی موبایل اچ تی سی وان A9 مدل 32 گیگابایت

قیمت روز خرید گوشی موبایل اچ تی سی