قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل اچ تی سی

فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل اچ تی سی

قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل اچ تی سی

فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل اچ تی سی

گوشی موبایل اچ‌تی‌سی وان اس9

گوشی HTC One S9 را شاید بتوان اولین میان‌رده اچ‌تی‌سی در سال 2016 نامید. S9 برخلاف پرچمدار این کمپانی با برند One نام‌گذاری شده و تقریبا از سبک طراحی قدیمی اچ‌تی‌سی پیروی کرده است. طراحی گوشی مخصوصا طراحی قاب پشتی کاملا شبیه به One M9 بوده و با همان ابعاد و اندازه‌ها ظاهر شده است. البته شباهت این گوشی به پرچمدار سال گذشته اچ‌تی‌سی تنها در ظاهر خلاصه نشده و در مشخصات فنی نیز اشتراکات زیادی دارند. ابعاد گوشی برابر با 144.6×69.7×10.1 میلی‌متر و وزن آن 158 گرم است. پنل 5.0 اینچی دستگاه از نوع superLCD بوده و با رزولوشن FullHD دارای تراکم پیکسلی 441ppi می‌باشد. محافظت از این صفحه‌نمایش طبق معمول بر عهده محافظ‌های گوریلا گلس می‌باشد.

قیمت روز گوشی موبایل اچ‌تی‌سی وان اس9

قیمت روز گوشی موبایل اچ‌تی‌سی

مشخصات و تصاویر لو رفته از گوشی HTC Desire 830

کمپانی اچ‌تی‌سی با عرضه پرچمدار جدید خود – HTC 10 – رویه جدیدی برای نام‌گذاری پرچمداران خود (حذف برند وان از اسم محصول) در پیش گرفته است. اما به نظر می‌رسد این موضوع درباره گوشی‌های میان‌رده سری دیزایر تکرار نخواهد شد و حداقل تا بدین جای کار می‌دانیم که تایوانی‌ها قصد حذف نام دیزایر از محصولات خود را ندارند.

اخبار جدید درز شده از این کمپانی، خبر از عرضه دستگاه میان‌رده جدیدی تحت نام دیزایر دارند و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد عرضه این محصول باشیم. همانطور که می‌بینید نام‌گذاری این گوشی به مانند دیگر گوشی‌های میان‌رده این کمپانی در چند سال اخیر، متشکل از برند دیزایر و یک عدد سه رقمی می‌باشد.

در تصویر لو رفته از این گوشی مشاهده می‌کنید که زبان طراحی دستگاه چندان تغییری نسبت به دیزایرهای گذشته نداشته و همانند نسل‌های قبلی خود دارای فریمی با رنگ متفاوت از رنگ بدنه می‌باشد.

در مورد مشخصات فنی گوشی اچ‌تی‌سی دیزایر 830 طبق ادعای منابع خبری می‌توان به صفحه‌نمایش 5.46 اینچ با رزولوشن FullHD، چیپست مدیاتک MT6753 (8 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.3GHz)، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. هنوز اطلاعات کامل‌تری درباره دیگر مشخصات دستگاه منتشر نشده است، اما طبیعتا تا یکی دو هفته دیگر شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات و قیمت گوشی خواهیم بود.

گوشی موبایل اچ تی سی M9 پلاس

گوشی HTC One M9 Plus یکی از بالارده‌ترین گوشی‌های اچ‌تی‌سی در سال 2015 است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت QHD است که تراکم پیکسلی 539ppi را برای کاربر فراهم می‌کند. بخش پردازشی این گوشی که انرژی‌اش توسط باتری 2840 میلی‌آمپری تامین می‌شود، از یک پردازنده 8 هسته‌ای با کلاک 2.2 گیگاهرتزی و یک پردازنده گرافیکی PowerVR G6200 تشکیل شده است. حافظه رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت است که بوسیله کارت‌های microSD تا 128+32 گیگ قابل افزایش است.

قیمت خرید گوشی موبایل اچ تی سی M9 پلاس

قیمت خرید گوشی موبایل اچ تی سی